žárovky LAMA-BLUE

Tak jsem dopadl stejně, odmítl jsem zaplatit za 5 ks žárovek 3610 kč, tak mám očekávat dopis od advokáte a soudní řízení a samozřejmě i vyšší dluh a společnosti Blue Ocean managment. Má někdo už tohle vyřešeno? Myslím soud. Došlo to až daleko? Jan
Komentáře

komentářů: 1

1#
3.10.2017 o 16:08
komentoval Karel

Zdravím Vás. I já jsem na tom byl stejně. Ale kontaktoval jsem poradnu dTestu. (Poradna dTest – dtest@dtest.cz , poradenskou linku 299 149 009 ). Ti mně informovali jak se věci mají po právní stránce a co dělat a nedělat ( vrátit ledžárovky a odmítnout zaplatit – požadavek je protiprávní), což jsem provedl a ještě jsem požadoval stornování vystavené faktury. Následovaly telefonáty a e-mail od B.O.M., kde se mě snažily výhružkami soudem a vymáháním přimět zaplatit. Trval jsem na svém a stále požadoval stornovat fakturu urgentními dopisy ( takřka deseti ), na které jsem ovšem nikdy nedostal odpověď.
Až po osmi měsících, kdy jsem si myslel, že to vzdali, jsem obdržel od B.O.M. „poslední“výzvu k zaplacení požadované částky s výhrůžkou, že jinak případ předají do 14-ti dní právníkovy, který jej předá soudu. Protože jsem opět odmítl zaplatit, opravdu přišla od jejich právníka výzva k okamžitému zaplacení částky 3625,- Kč za ledžárovky navýšené o dalších 2600,- Kč za právnické úkony. Opět jsem odmítl zaplatit, protože jejich požadavek je protiprávní. Tehdy jsem zjistil, že lze podat návrh na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu k České obchodní inspekci ( dále jen Č.O.I. ). Toto mně schválili i v poradně dTestu, kterou jsem opět kontaktoval.
Na adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/ jsou informace jak postupovat a přihlášení na e-formulář pro podání návrhu na mimosoudní řešení. Po podání návrhu jsem měl do čtrnácti dní storno fakturu od B.O.M. s dopisem o odstoupení jejich požadavku o finančním vyrovnání doma. Oni si jsou vědomi, že jednají protiprávně, ale zkouší strašit, aby to lidi vzdali a zaplatili. Chce to opravdu pevné nervy a nenechat se zlomit jejich nátlakem . Nekomunikovat s nimi přes telefon, protože vás tak zmanipulují, že nakonec zaplatíte. Jedině komunikovat přes dopisy, zasílané s doručenkou, aby byl důkaz o převzetí, protože oni zapřou i to převzetí dopisu. A pro další řešení sporu potřebujete mít v ruce doklad o snaze spor řešit. Stále trvat na zaslání storno faktury jinak se požadavku na zaplacení nevzdají.
Takže šance jak se jich zbavit je. Poradna dTestu mně také navrhovala zvážit podání stížnosti dozorovému orgánu v oblasti energetických odvětví (ERÚ), více informací o řízení naleznete zde https://www.eru.cz/cs/odbor-pravni-ochrany-spotrebitele

Přeji vám úspěch Karel

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *