SLEVOLANDIE

JIŽ MĚSÍC MÁM OBJEDNANÉ A ZAPLACENÉ ZBOŽÍ U SLEVOLANDIE- JE TO KATASTROFA ZBOŽÍ NIKDE, KOMUNIKACE ŽÁDNÁ. POSÍLÁM MAELI- ODPOVĚĎ ŽÁDNÁ. S TAKOVÝM PŘÍSTUPEM JSEM SE NIKDY NESETKALA. POSÍLÁM NA NĚ TRESTNÍ OZNÁMENÍ!!!!! J. ZLÁMALOVÁ.
Komentáře

komentářů: 102

1#
15.12.2015 o 10:24
komentoval Zuzana K.

Zboží ze Slevolandie mi přišlo za měsíc a půl po několika urgencích. Přišlo však úplně jiné než jsem zaplatila a od té doby nekomunikují. Takže objednávka za 1000,- úplně k ničemu. A kvalita jako od vietnamců. Na Slevolandii POZOR radši si zajděte do tržnice.

2#
21.12.2015 o 21:17
komentoval helena vančová

Zboží ze Slevolandie jsem objednal již 27.10.2015,dne 9.11.2015 mi přišel email,že úhrada byla připsána a probíhá naskladnění.Dnes je 21.12.2015 a nic,nepřišlo ani zboží ani se mi nevrátily peníze.již několikrát jsem psala na uváděný email podpora @slevolandie.ce,ale odpověď žádná.Velké ponaučení,pozor na Slevolandii.cz – neseriozní firma !!! vančová

3#
22.12.2015 o 17:26
komentoval Petra Komersová

Ahoj všem,
objednala jsem zboží ze Slevolandie 29.11. a po několika urgencích mi dne 22.12.dorazil katastrofální „šunt“ pejsek, který prý štěká…tomu katastrofálnímu zvuku říkají štěkání 🙁 Email mám na seznamu a během celé doby mi nedorazil jediný jakýkoliv potvrzovací mail. Katastrofa !!! Zkusím ho reklamovat, ale myslím, že to bude asi marné. POZOR jsou to podvodníci. Petra K.

4#
23.12.2015 o 21:27
komentoval Magda

Škoda, že jsem si tyto komentáře nenašla dříve. Vypadá to, že jsem přišla o peníze a už ani o to zboží nestojím….. Komunikace vázne, údaje, které poskytují, nesouhlasí a nejsou pravdivé, hrůza.

5#
2.1.2016 o 19:06
komentoval Eva K.

Ahoj všem, také jsem objednala zboží na Slevolandii 16.11.2015. Zboží došlo 28.12.2015 a to až po několika urgencí, vůbec neopovídalo objednávce a kvalita – no hrůza, to jsem to mohla koupit rovnou na tržnici. Na email neodpovídali, telefon samozřejmě nezvedali, jak jinak, když to jsou podvodníci. Divím se, že zboží stále nabízí.Zboží jsem poslala zpátky, tak doufám, že se chytnou za nos a peníze vrátí. je to nefér jednání. POZOR na ně!!! Eva K.

6#
4.1.2016 o 13:36
komentoval Terka

2 měsíce jsem čekala na objednané zboží, žádné odpovědi tehdy jen na email,chat a když už nějaká, tak lživá(že se čeká na naskladnění apod.-pozn.při objednávce bylo všechno zboží skladem).Poté i urgence téměř denní na přidaném tel.čísle. Komunikace jen s panem Kalašem a ten jen sliboval či dělal,že neví, kde se stala chyba. Několikrát slíbil, že zavolá zpět, samozřejmě se tak nikdy nestalo a měl po jeho určené době již vypnutý tel.Po urputných urgencích nám nakonec přišel balíček(objednáno zboží v celkové hodnotě téměř 3000Kč),kde bylo úplně jiné zboží, než které bylo objednáno a samozřejmě v úplně jiné kvalitě a za jinou cenu. Další urgence o zrušení celé objednávky a vrácení zboží, bezúspěšně. Adresa v XXXXXXXXXXXXX k ničemu – jen sídlo, ale objevila se nám v rámci dopravní společnosti jiné adresa XXXXXXXXXXX XX, Praha.Vypadá to na místo bydliště pana Kalaše.Rozhodně ho navštívíme:-).Rozhodně nedoporučuji a doporučuji se podívat i na další webové servery, kde je daleko více příspěvků a podobných komentářů se stejnými zkušenostmi.

7#
4.1.2016 o 13:53
komentoval Terka

Ráda bych Vám touto cestou vyzvala, abychom podali hromadné trestní oznámení či se k Vám ráda přidám, pokud to již někdo začal.Policie ČR se tím bude zabývat až pokud to bude částka vyšší jak 5.000Kč:-(.
Podal jste již někdo podnět na tuto firmu na ČOI, FÚ a ŽÚ?
teru1984@seznam.cz

8#
4.1.2016 o 18:05
komentoval Pavla Stratilová

Dobrý den, také jsme si s kolegyní z práce objednaly štěkající pejsky od firmy Slevolandie. Zboží jme objednaly v listopadu, po neustálém psaní, se mi pan majitel ozval a pejsky poslal. Dnes dorazili. Děs a hrůza. Úplně jiní než jsme chtěly a navíc jeden nejde. Opravdu dva šunty za 1500 Kč.Posíláme je zpět.Pokud peníze nedorazí,podávám stížnost také. Stratilová

9#
6.1.2016 o 10:09
komentoval PEPA

Velký pozor na tuto firmu nic si neobjednavejte ,jsou to podvodníci.Obednal jsem si u nich zboží ,které jsem dopředu ,já blXec zaplatil,přišlo mě uplně něco jiného,komunikace mejlama ,žadná odpověd,telefon nedostupný.Jsouto zajzli.

10#
11.1.2016 o 08:51
komentoval Jiří Šemro

Připojuji se k vám ostatním jsou to šmejdi s velkým “ Š “ objednal jsem si u slevolandii zboží za 1600 kč 1.12.2015 a přišlo mi jen 7a8.12.2015 SLEVOLANDIE VOUCHER připsáni pladby a od té doby nic. Chtělo by to je opravdu potrestat jsem pro.

11#
14.1.2016 o 16:11
komentoval Ing. Jiří Hlava

Rovněž se připojuji ke stížnosti na firmu Slevolaindie.cz, 17.11.2015 jsem zaplatil za zboží a nic nepřišlo. Telefon nefunguje, na e-maily neodpovídají, prostě podvodníci první třídy.

12#
20.1.2016 o 09:31
komentoval D. Jicha

Zdravím, taky jsme se nechali napálit, zaplatili jsme předem mluvícího plyšáka 21.11.2015, dnes je 20.1.2016 a stále nic, v emailu pouze doklad o zaplaceni a informace že probíhá naskladnění.
Telefon nefunguje, email bez odezvy. Klidně se přidám k hromadnému trestnímu oznámení. Tohle okrádání musí přestat.

13#
20.1.2016 o 21:12
komentoval Dagmar

Jsou to podvodníci, na přehoz jsem čekala od 7.11. a teprve tento týden mi přišel, ovšem úplně jiný, dodávku zboží jsem již dříve urgovala, pan Kalaš mi sice odpověděl, ale zboží neodpovídá mé objednávce. Budu požadovat vrácení peněz!
S radostí se přidám k hromadnému trestnímu stíhání.

14#
26.1.2016 o 10:10
komentoval Kristina

Dobrý den všem co je Slevolandie obrala. Také jsem si u nich objednala 22.12.2015 plyšového mívala za 540 Kč. Bohužel mi do dnešního dne nic nepřišlo. Proto bych se také ráda propojila k hromadnému trestnímu oznámení.

15#
26.1.2016 o 12:42
komentoval Alena

Jen bych se chtěla připojit k nespokojeným zákazníkům. Od září jsem měla objednané a zaplacené povlečení, které mělo přijít do 14 dnů. Po 2 měsících jsem napsala na mail Slevolandie, p. Kalaš se mi omluvit za zpoždění s tím, že uvedené zboží odešle. Přišlo úplně jiné povlečení, tak mi p. Kalaš napsal, ať zboží pošlu zpět, že mi okamžitě vrátí poštovné 100,-Kč a zašlou zboží správné. Delší dobu se zase nic nedělo. Po urgencích mi p. Kalaš sdělil, že zboží zpět nedorazilo, když jsem mu napsala číslo podacího lístku, tak nějaký čas hledal, ale v lednu konečně správné zboží dorazilo. O kvalitě vůbec nebudu mluvit, ve stánku by bylo kvalitnější. Ale 100,- Kč stále nikde. Napřed mi asi 2x p. Kalaš psal, že to jde okamžitě!!!!!! zařídit, od té doby nekomunikuje a peníze nikde. Telefon nefunguje. Ale jak čtu, můžu být ráda, že jde jen o 100,- Kč, ostatních podvedených je mi líto. DOufám, že se domluví a na Slevolandii, potažmo p. Kalaše, podají trestní oznámení.

16#
27.1.2016 o 14:13
komentoval Monika

PODVODNÍCI!!! Mám naprosto stejnou zkušenost. Zboží objednané od konce listopadu 2015 stále nedorazilo, i po telefonních, emailových a telefonických urgencích. Stále slibují, konkrétně pan Kalaš. Tvrdí, že zboží je na skladě, ale ze skladu ho nikdo neodeslal?! Také zvažuji, že se připojím k hromadnému trestnímu oznámení.

17#
28.1.2016 o 18:11
komentoval Petra

Mám stejnou zkušenost jako ostatní tady.Ráda bych se připojila, kdo bude podávat trestní oznámení.

18#
31.1.2016 o 15:44
komentoval Jiří Bnacíř

Zdá se , že i já jsem se stal napáleným kupcem od podvodníků. 27.12. 2015 jsem si objednal 2 boty, jako hlupák zaplatil 29.12.2015
následně došlo potvrzení o zaplacení a od té doby jen někoho naháním, kdo by mohl vysvětlit toto podvodné jednání.
Telefonicky jsem byl 12.01. 2016 rovněž ujištěn že se zboží naskladňuje a že již brzo bude dodané.
Dnes už vím, že nebude. Rovněž i já se rád připojím k trestnímu oznámení.
Jiří

19#
1.2.2016 o 09:06
komentoval romana

tez se pripojuji k pripadne zalobe na jmenovaneho pana podvodnika !!! Take jsem naletela a komunikace samozrejme temer zadna , .

20#
1.2.2016 o 17:32
komentoval HELENA

TAK TEŽ JSEM JEDNA Z OKRADENÝCH,OBJEDNALA JSEM SI LOŽNÍ POVLEČENÍ UŽ 16.12.2015.a do dnešního dne nic a stejné jednaní jak píšete všichni, taky se připojují k žalobě na ty podvodníky kteří mi dluží 2623kč.Helena

21#
3.2.2016 o 09:39
komentoval J.Pavelka

Tak dnes jsem se konečně zboží dočkal. Zboží je OK. Měl to být vánoční dárek, ale hlavně že to došlo skoro po dvou měsících. Přeji ostatním, ať vám to dobře dopadne.

22#
18.2.2016 o 08:52
komentoval Jana Prokešová

Také jsem objednala zboží,přišla mi polovina,pořád mi dluží zboží za víc jak 500 Kč. Nekomunikují.

23#
22.2.2016 o 09:08
komentoval katka

Také nejsem spokojena,podvodníci.Zboží jsem vracela ihned po dodání – listopad 2015 a dosud čekám na peníze.Na chetu neustále slibují urychlené předání kolegovi a náprávu,ale nám pocit,že kolega snad neexistuje.

24#
22.2.2016 o 19:20
komentoval Jana PAVLOVÁ

Také jsem nespokojená, v prosinci jsem objednala deku a polštář a ihned zaplatila 598,-Kč. Přišlo potvrzení o uhrazení platby. Po mnoha urgencích emailem, telefonem samé sliby a zboží ani peníze zpět.
Rovněž i já se ráda připojím k trestnímu oznámení.

25#
3.3.2016 o 12:33
komentoval Hana

Pokud nekdo zorganizuje hromadnou zalobu, rada se pripojim. Objednane a zaplacene zbozi tez marne urguji. Bohuzel jsem se na obchodni rejstrik podivala pozde. Je v nem uveden clovek me dobre znamy, jako podvodnik v celem Liberci. Majetek urcite zadny nema a jedina sance, jak republiku zbavit tohoto podvodnika je nechat ho zavrit.

26#
3.3.2016 o 14:23
komentoval Marie Tomková

Zatím mi dluží za zboží nedodané od listopadu, úhradu přislíbili před 14 dny a nic.
Z další objednávky nyní v únoru není zatím žádné zboží a nekomunikují.
K hromadné žalobě se připojím.

27#
3.3.2016 o 20:23
komentoval Světlana Karadiová

Také jsem jedna z těch,co naletěla.Objednala jsem si zboží 24.1. a do dnešního dne po urgencích pořád nic. Rovněž se připojím s radostí k podání trestného oznámení.

28#
4.3.2016 o 10:48
komentoval Miroslav Knotek

Již několik týdnů čekám na zboží a pravděpodobně se nedočkám… S určitostí se přidám k hromadné žalobě.

29#
7.3.2016 o 11:00
komentoval Jaroslava Kroupová

Dne 14.12. 2016 jsem si objednala zboží v hodnotě 1 700,-. Zboží stále nedorazilo. Po prvotních urgencích přišel email s ujištěním, že zboží přijde v dohledné době. p. Kalaš poté sl. Pavlicová se omlouvali, za pozdní dodání. Již přes měsíc nekomunikují a zboží není.

30#
9.3.2016 o 15:37
komentoval Eliška

Protože jsem od této firmy objednávala zboží již před 1 1/2 rokem a zboží mi v pořádku došlo, tak jsem si firmu neověřila. Moje chyba. V lednu 2016 jsem objednala znovu, čekala a pak volala – to jsem se ještě dovolala. Ujištění že nějaké zboží nebylo, ale že už je vše v pořádku a že mi bude doručeno. A od té doby už nic…… I já se připojím k trestnímu stíhání, protože nenechám přeci někomu svoje peníze jen tak za nic.

31#
10.3.2016 o 15:37
komentoval Michalíková Erna

Váženi.
zboží jsem objednala 1.2.2016 byla potvrzena objednávka o zaplaceni. po několika urgencích jsem se zatím nedočkala. Píšu si s se společnosti „Peče o zákaznika“ první dopis od nich jsemo obdržela ,že zboží bude již dodáno. Nebylo. Na druhý zatím nebylo odpovězeno.
Prosím ,ráda se připojím k hromadné žalobě , nebo k pořadu „Černé ovce“
Jsem rozhodnutá taky se obrátit na ČOI: Přece nebudeme podporovat zloděje.

Michalíková

32#
10.3.2016 o 15:41
komentoval Michalíková Erna

Přžipojím se k trestnímu stíhani. na dopisy neodpovídají a telefony neberou.
Děkují .Michalíková

33#
12.3.2016 o 06:58
komentoval marie Fialová

Též se připojuji k podání žaloby na podvodné jednání Slevolandie – Fialová

34#
14.3.2016 o 14:28
komentoval Šárka

Takže klasika, nazouváky objednané a zaplacené skoro dva měsíce. Několikrát urguji a na jejich on line lince mi operátorka píše, že mají hodně objednávek. Neskutečně pitomá výmluva. Dnes jsem odeslala odstoupení od smlouvy. To je firma, mohli by se stydět.

35#
19.3.2016 o 18:22
komentoval Jana Barešová

Též se připojuji k podání žaloby na podvodné jednání Slevolandie, zaplatila jsem 748,_ Kč za mokasiny před 2 měsíci, po několukáté urgenci a slibů nedorazily mokasíny ani peníze. Tímto varuji další zákazníky, JSOU TO PODVODNICI!!!!!!!

36#
26.3.2016 o 12:36
komentoval Zdeněk Brzica

Já jsem dopadl stejně jako skoro všichni shora uvedení. Dne 5.1.2016 jsem dostal potvrzení o zaplacení částky 1 247,- Kč. To je taky vše co mi od zmíněné firmy Slevolandie přišlo. Pak už to byly jen sliby a výmluvy, že nemají mou velikost, ať mám ještě chvíli strpení apod. Do dnešního dne nemám ani zboží, ani peníze o jejichž vrácení jsem několikrát žádal. Jsou to ŠMEJDI! Chci podat trestní oznámení, nemám však v tomto zkušenost, nebylo to doposud třeba. Může mi někdo sdělit, jak postupovat? Jedná se v součtu už o slušnou částku o kterou jsme byli všichni okradeni, když sečtu jen ty uvedené. Pokud už někdo trestní oznámení podal, připojuji se i já k seznamu poškozených.
Zdeněk Brzica

37#
29.3.2016 o 20:58
komentoval ELEONORA LISTÍKOVÁ

Tak se přidávám, ke stížnostem, které jsem si až dnes přečetla.Bohužel pozdě. Čekám od 13.2.2016 na mokasíny ,ale jak to tak čtu asi marně.POKUD FIRMA NEBUDE REAGOVAT PŘIDÁM SE K ŽALOBĚ I KDYBY MI DLUŽILA TŘEBA JEN KORUNU.Ela

38#
30.3.2016 o 19:31
komentoval Jíťa

Tak se mohu jen přidat…zboží za 1144,– Kč…Datum objednávky: 25/02/2016 19:25:02, až když mi níkdo stále neodpovídal a ani nebral telefon, začala jsem brousit na netu a našla tyto stránky…bohužel pozdě. Nakupuji totiž běžně, ale tohle se mi vážně ještě nestalo a tak jsem ani nehledala žádnou zradu. Teď, když to tu čtu, tak jsem fakt naštvaná. Je potřeba, aby škoda byla vyšší než 5000,– jinak se policie s s námi nebude ani bavit! Do 5000,– je to přestupek a ne trestní čin.
Trestní oznámení může podat kdokoliv, nemusí to být jen osoba poškozená trestným činem. Trestní oznámení lze podat ústně do protokolu buď přímo na služebně Policie ČR či na státním zastupitelství. Podat jej můžete i písemně poté, co si ho v klidu sepíšete. V naléhavých případech je možné podat trestní oznámení třeba i telefonicky.
V trestním oznámení by zejména mělo být uvedeno:
kdo trestní oznámení podává,
podrobné vylíčení skutku, kterého se trestní oznámení týká,
označení místa a času spáchání údajné trestného činu,
označení podezřelého, který se mohl dopustit trestného činu (je-li znám),
označení svědků a dalších důkazů (jsou-li známy).
Není až tak důležitá forma podání trestního oznámení, protože policie i státní zastupitelství jsou povinny se zabývat každým podezřením z trestného činu, o kterém se dozvědí. Důležitá je naopak srozumitelnost a úplnost trestního oznámení, aby orgány činné v trestním řízení měly dostatek informací k zahájení prověřování, zda nedošlo k trestnému činu.
Oznamovatel trestného činu má právo žádat, aby byl vyrozuměn, jak bylo s jeho trestním oznámením naloženo a jaká opatření byla učiněna. Toto vyrozumění musejí policejní orgány oznamovateli sdělit ve lhůtě jednoho měsíce od podání oznámení, ovšem pouze tehdy, pokud oznamovatel o takové vyrozumění opravdu požádal.
Více se dočtete na http://www.trestni-rizeni.com/dokumenty/trestni-oznameni-pro-podvod-vzor
nebo
http://www.spolecna-obrana.estranky.cz/clanky/vzory-dokumentu/vzor-univerzalniho-trestniho-oznameni.html

Druhy trestního oznámení
Trestní oznámení může podat kdokoli, tedy fyzické i právnické osoby, zájmová sdružení a také orgány státní správy a samosprávy. Podle § 59 odst. 1 trestního řádu rozlišujeme tyto druhy trestních oznámení.
– písemné
– ústní do protokolu
– telegrafické
– telefaxem
– dálnopisem
– elektronicky
– telefonem

Náležitosti trestního oznámení
Náležitosti trestního oznámení upravuje § 59 odst. 4 trestního řádu. Náležitosti trestního oznámení jsou tyto:
– kterému orgánu činnému v trestním řízení je trestní oznámení podáváno
– kdo jej činní
– čeho se týká
– co sleduje
– datum
– podpis

Počet stejnopisů při podání trestního oznámení je 1. K trestnímu oznámení musejí být přiloženy také přílohy, pokud na ně je v trestním oznámení odkazováno.

39#
7.4.2016 o 15:02
komentoval Olga Jirsová

Dobrý den všichni podvedení! I já se připojuji k podání žaloby na tuto firmu.zaplatila jsem 1297.-kčs v polovině prosince 2015 a zboží nikde.Urgencí asi 6,ale nepomohlo by ani 15 vidim,že částka již převyšuje 5000.- kč
nemělo by jim to projít Jirsová

40#
11.4.2016 o 09:22
komentoval Jíťa

Tak pokud se chcete dát dohromady na trestní oznámení, tak musíme dát ale dohromady podklady, to znamená objednávky, potvrzení o platbě no prostě všechno, co k tomu máte i popřípadě urgence. Pokud to myslíte vážně, tak napiště Vaše e-mialové adresy. Domluvíme se.

41#
13.4.2016 o 14:50
komentoval Milena

Já bych se také připojila, na jeden email odpověděli, na další již ne a telefon nedostupný. Veškerou komunikaci mám ponechanou.
milislava007@gmail.com

42#
14.4.2016 o 13:12
komentoval Jíťa

O.k. Kdo dáte na sebe e-mail, všem se ozvu. Se mnou nekomunikují od zpalacení objednávky vůbec.

43#
27.4.2016 o 12:29
komentoval Irena Borková

Chci se přidat k hromadné žalobě na Slevolandii. Také jsem naletěla. Odpoví mi někdo z vás?
borkovairena@centrum.cz

44#
2.5.2016 o 14:27
komentoval Martin

Bohužel jsme taky naletěli tento podvodníkům.Takže jestli někdo podává hromadnou žalobu na ně,tak se připojíme.kontaktujte nás na zanetapindorova@seznam.cz

45#
3.5.2016 o 15:54
komentoval Zdeněk Brzica

Jíťo, i já poskytuji svou adresu zdenek.brzica@tiscali.cz, abych mohl přispět svou „troškou do mlejna“ proti těm šmejdům. Nedávno se mi ozvali, že posílali zaplacené peníze na můj účet a sice už 23.4. Samozřejmě, že nic neposlali, jen sprostě lžou a jakákoliv matoucí informace jim neí cizí. Budu velmi rád, když mne taky kontaktujete.
Z. Bzica

46#
11.5.2016 o 11:59
komentoval Marie Havlíčková

Chci se přidat k hromadné žalobě na Slevolandii. Také jsem naletěla. Odpoví mi někdo z vás?
Děkuji

47#
18.5.2016 o 19:36
komentoval Lucie Pakrová

Chtěla bych se také připojit k hromadné žalobě na Slevolandii. Pokud ji budete podávat kontaktujte mě na pakrovi@seznam.cz. Děkuji

48#
8.6.2016 o 08:56
komentoval Stanislava Kubínová

Chci se také přiopojit k hromadné žalobě na Slevolandii, také jsem se nechala napálit! Pokud budete posílat hromadnou žalobu, prosím kontaktujte mne na email stanikubi@seznam.cz. Moc děkuji. Kubínová

49#
17.6.2016 o 03:25
komentoval Váívra Tomáš

Pokud dojde k hromadné žalobě tak se velice rád přidám . samotarvav@seznam.cz

50#
20.6.2016 o 22:51
komentoval Nataša Sekerová

14.3.2016 jsem poslala objednávku na dvoje ložní povlečení. Odpověď jsem dostala až 1.6. s odkazem na č.ú. Fio banky, kde mám penízě poslat. Jedná se o částku 737 Kč, včetně poštovného. Peníze jsem 3.6.poslala. . 8.6. jsme dostali zprávu, že stav byl změněn na AAA. Neporozuměla jsem tomu. Začala jsem být nesvá, proto jsem hledala na internetu, až jsem našla Vaše zkušenosti. Je mi jasné, že jsem naletěla na podvodníky. K hromadného žalobě se ráda přidám. Děkuji Sekerová

51#
29.7.2016 o 12:15
komentoval Petr Dokoupil

Chci se připojit k hromadné žalobě na Slevolandie.cz.Peníze jsem poslal a nic se neděje.Moje email adresa XXXXXXX@atlas.cz.Děkuji Dokoupil

52#
1.8.2016 o 10:22
komentoval Dana koukolova

Ja objednávala 9.5 zbozi a doted zboží nemam a automaticky to chtelo zaplatit po me hned zak mam okolo 500kc vcudu.a co ted s tim?dekuji koukolova
Ani na dotazy neodpovidaji

53#
1.8.2016 o 15:36
komentoval Věra

ráda se připojím k žalobě objednala jsem si a zaplatila tašku a po několika urgencích zboží ani peníze nikde

54#
1.8.2016 o 20:03
komentoval Dana Koukolova

Podal nekdo prosim zalobu abych vedela zda to mi ma kamarad z policie hledat?

55#
1.8.2016 o 20:16
komentoval Dana Koukolova

Proaim zaslat podklady na trestni oznameni XXXXXXX@gmail.com

56#
2.8.2016 o 14:32
komentoval Ivana Nováková

Dobrý den, na objednané a zaplacené zboží čekám už od 16.února a samozřejmě nemám ani jedno ani druhé… Ráda se připojím
k hromadné žalobě.

57#
3.10.2016 o 14:42
komentoval Jana Rožínská

Dobrý den, pokud to bude jen trochu možné, ráda bych se připojila k vám všem, kteří jste zboží zaplatili ale neobdrželi.
Zboží jsem platila již začátkem dubna 2016. Neustále komunikuji na chatu s nějakou paní, která slibuje a slibuje.
Dnes jsem zaslala i email tak mají tři dny na odpověď. Nejraději bych kontaktovala nějaké média, aby už si ani neškrtli.

58#
30.10.2016 o 21:57
komentoval Vladimír

Už také nikdy více.Před měsícem jsem zaplatil za objednané zboží a zboží nikde.Komunikace téměř žádná,pouze ujištění,že zboží bude v nejbližší době expedováno.Na žádost o storno objednávky a vrácení peněz zatím žádná reakce.Bohužel jsem si před objednáním neprohlédnul tyto odkazy.Rád zde budu popisovat další vývoj mojí situace,aby se počet napálených lidí nezvyšoval.Příští týden vložím emailovou komunikace mezi mnou a „Slevolandií“

59#
7.11.2016 o 17:59
komentoval Jitka

Dobrý den, já reklamovala zboží v červenci 2016 -zboží za 2500.– , stále urguji o řešení problému, nic se neděje, paní Pavelková M.
>>>>>> SLEVOLANDIE Team
>>>>>> podpora@slevolandie.cz, mi už půl roku odepisuje stále to samé, že věc předá kolegům z reklamačního..je to od července!!! každý týden píši a každý týden to samé čtu, že zaurguje kolegy. Už nikdy více Slevolandie. Co mi vadí víc než , že jsem přišla o peníze, že inzerují dál a nikdo jim nic nezakáže. Ráda bych také pomohla k jejich ukončení podvodné činnosti , aby tato firma nenapálila další důvěřivé lidi.

60#
15.11.2016 o 14:54
komentoval Hana

Dobrý den, zboží od května nedorazilo. Připojte se k mému trestnímu oznámení: matejkova.h@seznam.cz. Pošlete jméno, adresu, telefon a o co se jedná ve Vašem případě. Děkuji

61#
15.11.2016 o 15:38
komentoval Jiří Král

Dobrý den. Připojuji se k stížnostem na tuto podvodnickou firmu. Při objednání zboží a po dlouhém čekání jsem obdržel zboží úplně jiné. Při zpětném odeslání zboží mi slíbili nápravu. Do dnešního dne se tak nestalo. Je to podvodnická firma, na kterou podávám trestní oznámení pro klamání zákazníka a žádné reakce na zpětnou adresu.

62#
24.11.2016 o 17:56
komentoval Marta Kušová

Taky jsem našla pozdě tyto stránky. Taky jsem si u Slevolandie objednala boty a zaplatila. Přišel mi jen mail, že platba je přijata a naskladňuje se zboží. Z chatu mi nikdo neodpovídá. Taky se přidávám k lidem co chtějí podat žalobu na tyhle podvodníky.

63#
28.11.2016 o 19:34
komentoval Alena Bromová

Jak je možné, že tato firma ještě funguje, také jsem přišla o 1154 kč, když čtu všechny komenáře,tak je to jasné.Ráda se připojím k žalobě na tuto firmu, jen nevím jak na to Alena

64#
8.12.2016 o 08:38
komentoval Miluše

Také jsem pozdě zjistila o jakou firmu se jedná,po zaplacení jsem čekala měsíc a pul.Po několika urgencích a vyhrožování jsem včera zásilku dostala.Tak mužu ostatním vzkázat -vydržte a nevzdávejte to.

65#
8.12.2016 o 19:29
komentoval Zuzana

Také jsem pěkně naletěla ,objednala jsem za 886,- . Všeho všudy mi odpověděli třikrát a to ještě stylem Hezký den, paní
Velmi se omlouvám za prodlevu s vyřízením Vaší objednávky. Zaurgovala jsem kolegy k okamžitému vyřízení.Děkuji za Vaše pochopení . Takže jak jsem psala potom přišlo mi toto .Hezký den, paní věřím že zboží bude u Vás do deseti dnů.Děkuji za pochopení . No lhůta už několikrát uběhla a stále nic . Takže myslím že by měli být nějak potrestáni přece nemůžou stále okrádat .Velká chyba že jsem si nezjístila dřív co jsou zač.

66#
14.12.2016 o 10:14
komentoval Jana

Dobrý den, tak koukám, že jsem se bohužel zařadila k těm kdo naletěl tomu to Eschopu, zboží jsem objednala 13.11.2016- 18.11.2016 přišlo potvrzení o připsání částky a od té doby nic…hledala jsem nějaký kontak na firmu, tel. žádný! Email: podpora(zavináč)slevolandie.cz nefunguje… a já přišla o 1293,- kč.
Pokud takhle fungují už rok jak tu čtu, tak trestní oznámení je na místě. Objednávám přes internet často, ale s něčí takovým se opravdu setkávám poprvé. Škoda, že jsem si je neprověřila dříve, než jsem zboží zaplatila.

67#
18.12.2016 o 09:42
komentoval Jedličková Jana

Jsem též tou, co naletěla!
2 měsíce objednáno, sic za nějakých asi 120,- ale i tak… když čekáte, že zboží bude včas… Po prvním upozorněním, že mi zboží nedošlo, mi bylo oznámeno, že zaurgují kolegy o rychlé napravení, po dalším měsíci, že chci stornovat objednávku, prý už je zboží na expedici (což byl poslední informační mail od nich 10.12. a zatím nic nepřišlo!!!
Už mě to s***!!!!

68#
18.12.2016 o 19:15
komentoval Lenka S

Dobrý den,

ráda bych se také přidala k žalobě, ale nevím jak to funguje. Mohl by mě někdo zasvětit nebo se ráda přidám.

e-mail: stojanova2@seznam.cz

69#
21.12.2016 o 08:56
komentoval Kristýna

Jsem v šoku!
18.11.2016 jsem objednala peřinu a polštář, do teď se nic neděje. Psala jsem 3x email, jednou mi odepsali že objednávku hned vyřídí. Je to 14 dní a teď už neodepisují. Ani žádné tel. číslo jsem nenašla.. chci své peníze zpátky.

70#
21.12.2016 o 14:17
komentoval Kristýna

Jinak se přidávám
Kristyna.Eliasova1995@seznam.cz

71#
21.12.2016 o 18:04
komentoval Martin Němec

Dobrý den,také by jsem se rád přidal k žalobě na tuto podvodnou firmu. 20.11 jsem objednal povlečení a stále čekám 2krát jsem psal email pí Pavelková odepsala,že zaurguje kolegy,a stále se nic neděje.

72#
22.12.2016 o 15:07
komentoval Yvona

Objednala jsem 6x Antialergenní thermo deku s polštářem z mikrovlákna za výhodnou cenu. Ani po měsíci a půl mi nic nepřišlo, telefon nemají, tak jsem psala e-maily – pouze 1x odpověděli, že mají 20 pracovních dní pro odeslání. Když doba uplynula a po zjištění co přišlo kolegyni (prostěradlo s dírou a nekvalitní povlečení s jiným vzorem než si objednala) napsala jsem jim, že odstupuji od smlouvy pro nedodržení doby zaslání a chci okamžitě zaslat zpět peníze, které jsem jim zaslala. Též jsem dodala, že pokud se tak nestane budu nucena na firmu podat žalobu.
Dnes mi přišla SMS od české pošty, že je balíček připraven v Liberci k odeslání – divné??? Balíček váží 1,8 kg a tady už něco nehraje….6 peřin a 6 podhlavníků tuto váhu asi nemá. Takže nevyzvednu a budu jim psát a psát ať vrátí peníze!!!!!!!

73#
1.1.2017 o 16:46
komentoval krtek

taky sem naletel ale zarazi me zectu recenze z roku 2015 a ze za tu dobu nikdo kdo ma moznost nezablokoval tyto stranky stale se da objednat a budou dalsi nestastnici

74#
1.1.2017 o 17:26
komentoval Jarmila Čonková

Od 18.11.2016 čekám na povlečení – zatím marně. Objednávám často přes internet a ještě se mi nestalo, že by zboží nedorazilo. Ještě pár dní počkám a pak podám žalobu. J. Č.

75#
3.1.2017 o 12:17
komentoval Tatiana

Tak až teď čtu recenze na tuto firmu. No tak jsem na tom stejně,zbozi objednané 8.12 a do dnes nič a ani nereagují na mail.

76#
7.1.2017 o 13:15
komentoval Lubomír

Dobrý den, jak na to tady koukám – tak se nestačím divit, nalétl jsem jako všichni ostatní. Přišlo mi potvrzení o úhradě zboží a že jej dodají do 20-ti pracovních dnů – což bylo již před vánočními svátky – a pořád nic. Dvakrát jsem je urgoval a žádal vysvětlení – ani mi neodpověděli. Zřejmě počítají s tím, že se kvůli pár stovkám nebudeme obtěžovat podat trestní oznámení, ale to se šeredně mýlí. Co takhle nějaké jiné spojení než přes email, na který nereagují – nemáte někdo náhodou nějaké bližší informace o které by jste se poděli v rámci srovnání dobrých mravů s touto firmičkou?

77#
15.1.2017 o 11:31
komentoval JIŘÍ T.

TAK TO JSEM V TOM TAKÉ ZA 400,- SICE ,ALE TĚM XXXXX TO NESMÍ PROJÍT
NIC LIDIČKY VŠICHNI PODEJTE TREST.OZN. JÁ TO TAKÉ UDĚLÁM

78#
23.1.2017 o 23:22
komentoval Zdeňka

Taky jsem poslala peníze,15.12.2016,chtěla jsem to na vánoce a je 23.1.2017 a pořád nic.Neznáte někdo telefonní číslo? Taky se k vám přidám.

79#
29.1.2017 o 18:44
komentoval Marcela

Vžy jsem si říkala, že nenaletím podvodníkům, ale nikdy neříkej nikdy! Taky jsem dopadla jako spousta přede mnou. Stránky s recenzemi jsem si přečetla až teď a je mi z toho na zvracení. Okrádání ve velkém a už několik let. Ráda se přidám k hromadné žalobě!! Asi by se to nemělo nechat jen tak vyšumět.

80#
31.1.2017 o 10:44
komentoval Jana

Dobrý den, taky jsem naletěla. Objednala jsem si 8.12.( sice jen za 500 Kč ), nic nedošlo a oni vůbec nereagují na e-mail a telefon 774857XXX je nedostupný. Několikrát jsem to urgovala a nic se neděje. Nechápu, jak je to možné, že pořád nabízí zboží na internetu. Taky se ráda přidám k žalobě.

81#
1.2.2017 o 18:14
komentoval Milada Bláhová

Také patříme k těm okradeným, přítel objednal ložní sety a nic, jen přišlo, že byla platba připsána, chtěla jsem tam zavolat, ale nikde nemohu najít tel. máte ho někdo?????

82#
2.2.2017 o 17:20
komentoval Žaneta Fišerová

lidi tak dame dohromady trestni oznameni????

83#
3.2.2017 o 22:29
komentoval Ladislava Flachsová

Take jsem naletela,chtela bych se pripojit k zalobe.prosim dejte vedet na mail,kam mam poslat podklady o provedeni nakupu atd. Je to desny co si dovoluji. Ladka

84#
9.2.2017 o 20:23
komentoval Veronika

Dobrý den,
také byhc se připojila k žalobě, objednávka v Listopadu za 1000 Kč, řádně zaplacena a boží i po urgencích nikde.

85#
11.2.2017 o 06:43
komentoval JIŘÍ T.

Dobrý den,
také se připojím k žalobě, objednávka pouze za 400,-Kč, řádně zaplacena a boží i po urgencích též nikde.

Je tu někdo kdo tuto žalobu zpracovává?

Pokut ne,jmenuji se Jiří T. z PLZNĚ a rád se toho ujmu

zašlete každý za sebe své základní info:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
VZOR:
JMÉNO……………………………Marie K.
ADRESA……………………………Brno+Tel: (to aby mohla policie rychleji reagovat)
HODNOTA POŠKOZENÍ……….. kč
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
a elektronicky i s konverzací s SLEVOLANDII zašlete na vytvořený E-mail……. zalobapropodvod@post.cz ………který je vytvořen jen pouze k tomuto jedinému účelu (VYTVOŘIT A SESKUPIT NÁS VŠECHNY PODVEDENÉ,OKRADENÉ).VŠICHNI SI PŘED ODESLÁNÍM NEZAPOMENTE ZAŠKRTNOUT ,,Potvrdit přečtení,, tím poznáte že s VAŠÍM E-mailem pracuji.
Každému z Vás bych rád zdělil pro věrohodnost své iniciály,ale to bychom se mohly vystavit sledování ze strany SLEVOLANDU.

TAKÉ ZVAŽUJI ŽE PO SHROMÁŽDĚNÍ TĚCHTO INFO SPOLU S VÁMI PŘEDÁM VŠE TELEVIZI KTERÁ VŠE PRO BUDOUCÍ LIDI ODVYSÍLÁ VAROVÁNÍ.
​POZOR!!!
Snažte se vše vměstnat do jednoho max.dvou E-mailů​.Formou (Přiložit soubor​​)
To proto že bych se v tom úplně ztratil když budete vše posílat po kouskách.
Pokut bude něco chybět zpětně Vás zkontaktuji.

86#
16.2.2017 o 14:56
komentoval Stupka

Dobrý den,u mně se jedná o nedodání obuvi Walkmaxx v hodnotě 598,- Kč.Aby částka přesáhla 5000,- Kč.Připojuji se ke společné žalobě přez víše uvedený kontakt.
zalobapropodvod@post.cz

87#
18.2.2017 o 01:07
komentoval Galyna

Dobry den.Taky bych se pripojila k zalobe.12.12.2016 jsem objednala povleceni na 1893kc, ale po tu dobu nic!!!Ani zbozi, ani penize.
hzmurkevyc@gmail.com

88#
21.2.2017 o 23:42
komentoval Drahomíra

Dobrý den. Taky bych se připojila k žalobě. 8.11.2016 jsem si objednala a zaplatila 860,-Kc. I přes urgence zboží dosud nemám !!!!!

89#
22.2.2017 o 19:13
komentoval Zdeněk Hlava

Zaplatil jsem v lednu žehličku za 890 kč a nemám nic . Připojím se k hromadné žalobě proti Slevolandii. Poslal jsem několik urgentních mailu ale nic jsouto podvodníci !!!

90#
22.2.2017 o 21:58
komentoval Dana L.

Zdravím všechny podvedené, patřím mezi vás… Příběh je stejný, jako u většiny – před měsícem mi přišel mail, že jsem majitelkou voucheru na dodané zboží a tím to skončilo. Na 2 urgence žádná odpověď. Samozřejmě se přidám k případné hromadné žalobě.

91#
27.2.2017 o 11:17
komentoval Zuzana K.

Dobrý den, taktéž se připojuji.. objednala jsem si peřinu s polštáři za 1200,- Kč a po opakovaném kontaktování firmy stále nereagují a jsou stále offline.

92#
9.3.2017 o 12:21
komentoval Jarmila Čonková

Dobrý den, tak dnes mi konečně přišlo povlečení, objednané 18.11.2016. Ale je úplně jiné, než jsem si objednala a které bych si v životě nekoupila.Jelikož s touto firmou nechci mít už nic společného, vracet ho nebudu,dám ho pejskům do pelíšku. A Vám, kteří budete podávat žalobu, přeji hodně štěstí.

93#
21.3.2017 o 12:35
komentoval Bohunka Smutná

Dobrý den, od 21.11.2016 čekám na zboží. Zaplatila jsem 537,- Kč a přes urgence se nic neděje. Připojím se k hromadné žalobě.
Bohunka S.

94#
21.3.2017 o 14:16
komentoval Kryštof Benoni

Dobrý den, natáčím reportáž do Černých ovcí o Slevolandii. Sháním poškozené zákazníky, kterým nedorazilo zboží, nebo se zpožděním přišlo něco jiného. Byl bych moc rád, kdybyste se o své zkušenosti podělili v reportáži. Myslím, že by se veřejnost měla dovědět o tom, jak tento portál funguje. Předem děkuji. Kontaktovat mě můžete na krystof.benoni@gmail.com. Hezký den!

95#
6.4.2017 o 20:22
komentoval Hana Velcová

Dobrý den, mám stejnou špatnou zkušenost se Slevolandii. Dne 17.2.2017 jsem zaplatila 1077,-Kč a k dnešnímu dni nemám zboží ani peníze zpět. Na urgence odpovídají pouze tak, že to zaurgují u kolegů a opět se nic neděje. Připojím se k hromadné žalobě. Velcová Hana

96#
12.4.2017 o 16:58
komentoval René Malínský

Zdravím , naprosto stejný příběh jako vy všichni , v prosinci jsem objednal zboží za 3200 Kč
přišel voucher o zaplacení , měsic jsem čekal a nic , poté x krát urgoval – neraagovali.Až jsem je
jednou zastihl na tom jejich četu (kterej už taky zrušili !),proběhla komunikace oni se omluvili že mají
jakýsi problém s naskladněním a že do deseti dnů kolegové zboží zašlou – samozřejmě do dnes nic nepřišlo.
Když jsem chtěl tel.číslo řekli mi že telefonem nedisponují ! Prostě a jednoduše nehoráznej svinskej podvod na lidi.
Připojuji se k hromadné žalobě.

97#
21.4.2017 o 14:50
komentoval Lenka

Dobrý den, také já mám špatnou zkušenost se Slevolandií. Zaplatila jsem 1077,- Kč a zboží do dnešního dne nepřišlo. Několikrát jsem urgovala, vždy se je jen paní Pavelková omluvila za zpoždění zboží a to bylo vše.Jsou to podvodníci a proto se ráda připojím k hromadné žalobě.

98#
21.4.2017 o 21:37
komentoval František Bublík

Na firmu Slevolandie jsem podal trestní oznámení na Státní zastupitelství Liberec,ozvalo se mi několik poškozených,z nichž někteří mě následují.Abychom mohli podat společné trestní oznámení,je nutné,aby částka pro zahájení trestního řízení musí přesáhnout 5000,-Kč.
Protože potřebuji e.mailové adresy poškozenývh abych je mohl kontaktovat prosím o jejich zaslání,pokud to bude možné.Pokud si myslíte že požaduji něco nemožného a adresy mi neposkytnete,pak jen nahrajete těm podvodníkům na smeč.Není přece možné,aby nás ti pacholci okradli beztrestně.Děkuji zdraví Bublík Fr.

99#
21.4.2017 o 21:43
komentoval František Bublík

Pro podání společného trestního oznámení prosím kontaktujte mně na e.mail franta@bublik.cz děkuji nenechme se okrádat od těchto grázlů.

100#
26.5.2017 o 19:14
komentoval Věra Sztwioroková

Objednala jsem si 3x 30 párů antibakteriálních ponožek s bambusovým vláknem za 1206,- Kč Naposledy se mi ozvali 20.4.2017, že moje objednávka se nachází již v expedici, ale do dnešního dne mi objednávka nedošla. A na další emaily už nikdo nereaguje. chci se přidat k hromadné žalobě!

101#
6.6.2017 o 10:15
komentoval Miroslav

Mně jen zaráží, že firma funguje stále a i po 2 letech podvodů jí nezatne tipec ani Policie, ani Finančák, ani Živnosťák !!!???
Už jen tolik komentářů hovoří samo za sebe.
Navíc nesolidnost je na stránkách v mnoha faktorech zřejmá, např. adresa na P.O.BOX nebo žádný kontaktní telefon. Zboží je dováženo z ciziny, kde sídlí i majitel. Reklamace se vyřizují v Liberci, zastoupení firmy je v Praze a sídlo v Anglii.
Veškeré zboží se dá sehnat levněji v kamenných obchodech a ještě i kvalitnější.
NEPOBÍRÁM, PROČ JIM STÁLE OBCHOD „KVETE“ ZA TĚCHTO PODMÍNEK!!!

102#
11.7.2017 o 19:22
komentoval Milan

Dobrý den, také já mám špatnou zkušenost se Slevolandií. Zaplatil jsem letos v březnu 2017 – 358,- Kč a zboží do dnešního dne nepřišlo. Několikrát jsem urgoval, vždy se je jen paní Pavelková omluvila za zpoždění zboží a to bylo vše. Jsou to podvodníci a proto se také připojím k hromadné žalobě. Také jsem požádal svoji banku o provedení chargebacku ( zpětná platba) ale po 2. měsíčním šetřením mi odpověděli, že to nepůjde. Vyšetřili dvě věci o kterých věděli ode mě hned od prvního dne podání žádosti.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *